Δευτέρα 9 Απριλίου 2012

Κατερίνα Γώγου - Καμιά φορά


Καμιά φορά ανοίγει η πόρτα σιγά σιγά και μπαίνεις.
Φοράς κάτασπρο κουστούμι και λινά παπούτσια.
Σκύβεις βάζεις στοργικά στη χούφτα μου 72 φράγκα και φεύγεις.
Έχω μείνει στη θέση που με άφησες για να με ξαναβρείς.
Όμως πρέπει να έχει περάσει πολύς καιρός
γιατί τα νύχια μου μακρύνανε και οι φίλοι μου με φοβούνται. 
Κάθε μέρα μαγειρεύω πατάτες
έχω χάσει την φαντασία μου
κι όταν ακούω "Κατερίνα" τρομάζω.
Νομίζω ότι πρέπει να καταδώσω κάποιον.

Έχω φυλάξει κάτι αποκόμματα με κάποιον που λέγανε
πως είσαι εσύ. Ξέρω πως λένε ψέματα οι εφημερίδες,
γιατί γράψανε ότι σου ρίξανε στα πόδια.
Ξέρω πως ποτέ δε σημαδεύουνε στα πόδια.
Στο μυαλό είναι ο Στόχος
το νου σου ε;

"Τρία κλικ αριστερά", 1978

Μελοποιημένο απο τους υπόνοια:



Απαγγέλει η Κ. Γώγου σε μουσική του Κ. Σφέτσα
(άλμπουμ "Στο δρόμο" 1981)
Το παρακάτω απόσπασμα είναι από την ταινία 
"Παραγγελιά" του Π. Τάσσιου


Δεν υπάρχουν σχόλια: